torsdag 5 mars 2015

Color me happy


Foton: HÄR och HÄR 


Idag skiner solen och värmer bort frosten i trädgården.
Visst är det fantastiskt härligt när man börjar vittra vår i luften!

Jag får iaf en massa energi och vill ändra färgskala här hemma. Vanligtvis har vi rätt mycket blått i inredningen och under vintern har det varit mörkare toner som gällt. Nu blir jag istället extra glad av den här perfekt ljusblåturkosa nyansen. De som känner mig vet att den följt mig genom åren och några av mina favoritsaker har just den färgen. Så dags att leta upp flyttlådan med kuddfodral och förnya lite, eller vad säger ni?

.KRAM.

2 kommentarer :

  1. Ja, det känns faktiskt lite vår nu:)
    Jag är precis likadan, ändrar färgskalan efter årstid och väder. Tyvärr har jag inte begränsat mig till de saker som är lite enklare att byta ut, utan här får både möbler och väggar olika färger beroende på årstid. Nästa projekt här hemma är därför att (igen) måla köksbordet vår-och sommarvitt efter att det nu varit höst-och vintersvart! :)


    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med sol och vår, det känns så välbehövligt efter en lång och mörk vinter. Tycker det varit grått och trist nästan varje dag i flera månader så nu hoppas vi på en riktigt skön vår.

    Hur mår ni nu? Hoppas hela familjen är på benen igen och jag hoppas du snart kommer på besök på jobbet :)

    Ha det gott!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥